Komik Spy x Family dah masuk Popular Bookstore.


Masa pergi AEON, aku macam biasa lah, akan masuk Popular dulu. Nak tengok barang baru yang ada kat situ.

Sebab barang-barang yang Popular jual online (website dan Shopee) tak sama dengan barang kat cawangan diorang. Ada barang yang hanya dijual kat cawangan.

Masa nak bayar komik yang aku nak beli kat cashier, aku tanya lah staff kat situ pasal komik Spy x Family versi Bahasa Melayu. Sebab komik ni dah lama launch kat Pesta Buku Antarabangsa KL hari tu. Tapi takde pulak nampak Popular jual.


Rupa-rupanya, komik tu dah sampai kat Popular. Tapi staff tu belum sempat display. Katanya baru je sampai pagi tu.


Apa lagi, terus aku mintak nak beli. Jilid 1 dan Jilid 2. Staff tu bawak keluar dari backroom. Syukur jugak ada waktu tu. Tak perlu aku nak datang lagi dalam masa terdekat. Sebab baru je hari tu aku dah masuk Popular.





Kedua-dua komik Spy x Family ni masa aku beli, belum ada diskaun. Harga tetap. RM16 seketul. Sekarang tak silap, dah ada diskaun. Dan dalam komik tu katanya ada sticker eksklusif. Aku tak bukak lagi. Tak tahu lah macam mana rupanya dalam kedua-dua komik tu.

Post a Comment

12 Comments

  1. cepat buka nak tengok sticker eksklusif tu! hehehe

    ReplyDelete
  2. Spy Family RM16.50 senaskah.. pokai kalau anak minta setiap episode hahahah :D

    ReplyDelete
  3. Dah ada eh.. Nak kena bagi tahu anak dara dua orang tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada. Dah masuk Popular. Online pun ada jugak.

      Delete
  4. Saya dah lamaaa tak baca komik 😁. Kemarin July di Penang pergi ke popular gurney juga. Tp yg saya cari novel Malaysia. Soalnya memang sukaaa baca novel dari penulis2 sana. Saya tak cek bagian komik pula .

    Pdhl dulu seriiing beli komik Conan saat masih kuliah di Penang 😄

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komik Conan dulu pernah ada versi Bahasa Malaysia. Antara komik digemari ramai. Tapi sekarang company tu dah guling tikar. 😢

      Delete