Choki Choki BoBoiBoy versi Monsta Galaxy Card.


Sekarang ada promo baru Choki Choki. Awal tahun ni, ada promo BoBoiBoy jugak tapi versi kad AR. Aku tak sempat nak kumpul semua kad bentuk bulat tu. Sebab banyak sangat total kad yang diorang buat. Katanya ratus-ratus yang ada dalam tu.


Promo terbaru ni, versi kad petak pulak. Entah kali ni berapa ratus aku tak tahu lah. Takde info pulak. Cuma kad yang baru ni bagi aku, cantik dan kemas. Nampak official gitu. Style sama macam kad rasmi yang Monsta jual'

Aku nak tahu jugak berapa ratus kad yang Choki Choki bagi ni. Kalau versi dulu, boleh tengok dalam phone je. Sebab dalam app phone, akan muncul satu per satu kad yang boleh dikumpul.




Dalam setiap pek mini ni, ada sekeping kad BoBoiBoy yang diberi percuma bersama Choki Choki tu. Selalunya kalau ada kad, mesti ada versi AR yang boleh scan guna phone. Tapi kali ni takde. Sebab versi baru ni kena main dalam Roblox.


Apa tu Roblox? Aku pernah tengok kat YouTube tapi tak pernah main. Noob tak aku ni? Aku kureng sikit main game macam ni. Lagi-lagi game online.

Aku cuba main dalam phone. Tapi asyik lag. Mungkin phone aku tak berapa nak support Roblox. Bila aku main dalam laptop, okey lah sikit walaupun ada jugak gambar dan icon dalam game tu yang tak muncul.


Kad BoBoiBoy ni ada function jugak untuk main Roblox. Kat setiap kad, ada kod yang boleh digunakan untuk tebus hadiah dalam game tu. Jadi, kalau nak dapat banyak hadiah, kena lah kumpul banyak kad BoBoiBoy ni.

Post a Comment

14 Comments

  1. lama tak makan choki choki sebab dah tak ada budak kat rumah kak ana hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mak budak pun boleh jugak makan Choki Choki. 😅

      Delete
  2. kalau anak-anak sy tau ni mmg diorg akan grab... trend budak jaman now berkumpul ramai-ramai skrg mst akn main roblox ni

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Nanti pergi lah beli. Kumpul sekali kad dalam tu.

      Delete
  4. ada nmpk kotak je aritu. isi choki choki habis dah

    ReplyDelete
  5. Lama tak makan choki-choki nii .. kalau dh start makan nii rasa ketagih pun ada

    ReplyDelete
  6. Ini yang buat orang tertarik nak membeli ni. Lagi-lagi peminat game Roblox. Lama gila tak makan choki² ni. Masih hype lagi choki² ni kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masih. Sebab sekarang ni, tak banyak jajan yang nak bagi free gift macam jajan dulu-dulu.

      Delete
  7. Dah lama tak beli choki2. Masuk ke Malaysia juga ternyata yaaa. Anak saya tak suka Choki soalnya. Makanya jaraaaaang sangat beli. 😅.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya suka sapu coklatnya kat roti hiris. Sedap. Tu yang sekejap je dah habis.

      Delete